Shell остава водещ световен доставчик на готови смазочни продукти за 13 поредни години, според доклада на глобалната индустрия за смазочни продукти на Kline & Company‘s 17-то издание: Анализ на пазара и оценка на пазара: 2019 г. Използвайки 2018 г. като базова година, докладът обхваща всички водещи пазари, използващи смазочни продукти, пазарни сегменти, видове продукти и формулировки.

„Докладът на Kline показва, че ние увеличаваме преднината си пред основните си конкуренти и съм особено доволен от нарастващото търсене на нашите първокласни смазочни продукти и растежа ни в индустриалния сегмент. Ние се съсредоточихме върху това, от което се нуждаят нашите клиенти и съответно адаптирахме предложенията си, което води до растеж на материалните приходи и допринася за устойчивия безплатен паричен поток към Shell Group. “

Според доклада, Shell увеличава водещия си пазарен дял на световния пазар през 2018 г. спрямо предходната година, докато други конкуренти отбелязаха спад. Общият продаден обем на Shell е приблизително 4500 килотона готови смазочни продукти, което се равнява на приблизително 5 милиарда литра. Тези продажби бяха разделени почти равномерно между три сегмента: потребителски автомобили (30%), промишлени (36%) и търговски автомобили (34%).

Повече информация защо да се доверите на продуктите на Shell:

• От природен газ в 100 страни.
• Най-предпочитаните марки масла за автомобили, мотори и камиони;
• Доставят авангардни продукти за всякакъв вид индустриални машини.
• Експертните технически услуги, като Shell Lube Match спестяват на клиентите много пари и време.
• Има успешни търговски отношения с глобални компании, като BMW, Hyundai, Renault, Ferrari, John Deere и други.
• Мрежа от технологички центрове в Хюстън, Хамбург и Шанхай с повече от 200 специалиста;
• Световна класа верига за доставки на смазочни продукти, която инвестира, за да задоволи пазарното търсене – 4 рафинерии за базово масло, 9 фабрики за грес и 31 фабрики за смесване;
• Силна мрежа от 80 макро-дистрибутора и 1200 дистрибутора;
• Натискане на границите на технологиите на смазочните продукти на състезателните писти по целия свят;
• Правим нашите продукти по-устойчиви за бъдещето.
• Нови дигитални услуги